CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 28 maj 2009

Dag 126

Heej.

Gud, ledsen att jag inte skrivit på jättelänge, över en vecka sedan nu..men jag har inte haft någon lust då jag bara känner att det går dåligt för mig!

Jag har ätit middag varje dag! Jag har ätit min naturdiet dagtid, det har gått bra..men så kommer denna förbaskade kväll! Fan alltså att det ska vara så svårt att bara inte vilja vara sugen på mat. Vet inte vad jag ska göra riktigt, man känner press över att det är sommar nu också.

Hmm, ja det ska gå iaf! På ngt sätt så ska jag nog lyckas hoppas jag. Skolan är slut nästa torsdag, sen börjar jag jobba nästa måndag. På torsdag ska klassen ha avslutningsfest = vin och mat! Det är bestämt! Sen på måndagen när jag börjar jobba natt ska jag nog kunna trycka ner min naturdiet iaf, då jobbar jag 12 timmarspass och sen kommer jag bara hem och sover i princip, borde vara lättare. Ja vi får väll se vad det blir helt enkelt, lätt att planera saker och svårare att genomföra..måste få fart på mig själv, peppa mig själv och man försöker hela tiden, men går ju sådär må jag säga.

Jag ser att ni alla kämpar på, jätteduktiga är ni! Jag hade mitt sista XV-möte för sommaren i tisdags. Är ett till kommande, men jobbar då så det missar jag. Men när jag kommer tillbaks till nästa i augusti räknar jag med förändringar hos mig själv!

Hoppas ni mår bra och haft det bra! Kämpa på!

STORA KRAMAR

7 kommentarer:

Linda sa...

Hej gumman,

Roligt att du skriver igen :-)
Inte gått så bra för mig heller, men nu kör jag Naturdiet sedan igår så jag hoppas det ska GÅ bra till på tors nu... sen ska jag pausa över kommande helg sen kör jag nog till midsommar är tanken, kanske att jag gör som innan o äter på helgerna... Får se, tar mest en dag i taget nu.
Känn inte att du inte ska skriva för att det gått "dåligt". Vi vill veta vad du gör iallafall.

Kram Kram!!!

Lena sa...

Det är inte lätt. Jag önskar så att jag hade fortsatt i vintras, istället för att bryta i december. Allt var så lätt då. Hade jag fortsatt med helfarten istället för att bryta efter 16 veckor så hade jag varit klar för länge sedan. Andra och tredje gången med helfart har det varit mycket svårare. USCH. Men min kropp har omformat sig ganska mycket trots att det inte händer så mycket på vågen, så nu KÄNNER jag mig smal. Faktiskt. En helt underbar känsla. Hoppas du får snurr på det hela och allt ordnar sig för dig. I morgon kanske jag skall bada ute i havet för första gången på jag vet inte hur många år. 10? 15? Wish me luck. Kramar

Fidde sa...

Hej hej!

Denna resan är för dig som för alla anra det går i perioder =) Jag är lika dan så jag vet vad du går igenom. Men en dag så vips kommer du vaknar upp o bara kör nya tag vet du...Du har åstadkommit så bra ändå..=) Hoppas allt är bra me ddig..

kram

Fidde sa...

Hur mår du tjejen!
Var ett tag sen du skrev, hoppas allt är fint..

Kram

Hanna sa...

Hej vännen, hoppas det är bra med dig. Man blir ju lite orolig när du inte har skrivit på länge. Det är alltid så kul att gå in och läsa hur du har det och hur det går för dig. Om du nu har kommit i en svacka så är det okej. Man FÅR komma i svackor. Det är typ helt omöjligt att INTE komma i svackor.

Kämpa på tjejen, jag hejjar på dig!!

Stor kram

Hanna sa...

Glömde en sak, man behöver faktiskt inte skriva om hur det går, när det inte känns bra. Skriver som Linda, vi vill veta vad du har gjort på dagen. Nödvändigtvis inte hur det går med kilona eller hur det går med maten. För det där är ju som sagt upp och ner. Man har bra och sämre dagar.

Kram

Linda sa...

Gumman, hur har du det?
Skriv gärna snart igen.

KRAM