CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 28 juli 2009

Dag 187

Då var det tisdag och mitt sista arbetspass innan jag får gå på semester, såå härligt! Har bara mått piss här nu i två nätter och knaprat massa alvedon..huvudvärk, magvärk och illamående..usch..i morse när jag kom hem mådde jag piss, samma sak när jag vaknade idag. Men jag släpade iväg mig själv och jag hoppas på att denna natten går fort fram.
Prövade mina bikinis när jag vaknade också, och det var ingen rolig historia..de satt inge bra! En överdel och en underdel kunde jag leva med, men då var inte de lika någonstans..och hur ser det ut? Då måste jag hitta nya delar att kombinera dem med..så tre delar av fem kommer med sannolikhet att åka tillbaks. Synd att man lägger 90:- på att få dem fraktade fram och tillbaks, men men. Ska fortsätta med mitt motto att inte beställa via nätet, brukar alltid bli missnöjd bara;).
Annars är det inte så mycket som hänt..tanken i morgon kväll är att Jonas kompis och hans nya tjej ska komma över på middag och sedan att vi ska spela lite bowling. Jag hoppas bara att jag känner mig bättre tills dess. Ska försöka hinna iväg och träna i morgon också om jag känner att kroppen är med.
Thailand närmar sig med stormsteg också, och jag har ganska mycket ångest..känner mig inte bekväm med att lägga mig på playan med denna kropp..sist jag var där vägde jag mellan 8-10 kg mindre. Då stod jag ut med mig själv iaf! Men jag har vetat länge att vi ska åka, så jag får ju skylla mig själv. Men ja, man brukar ju se fräschare ut när man är brun, så gäller att jag blir det snabbt när jag är där borta;)..ska försöka skapa mig en liten solbränna innan jag åker så man slipper bli som en kräfta direkt när man kommer ner och kan jobba mot den bruna delen:).
Jag hoppas ni mår bra underbara ni!!:)
Många kramar.

1 kommentarer:

Lena sa...

Bikini måste ju vara jättesvårt att handla över nätet! Kan man shoppa över- och underdelar separat? För det finns väl inte många personer som har samma storlek uppe som nere? När är det ni åker? Hoppas ni får det jätteskönt. Skulle också vilja se Thailand, men inte förrän jag har botat min flygrädsla... Kram