CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 8 oktober 2009

Förberedelser

Idag har jag varit på praktiken, blivit tilldelad ett eget projekt, vilket är väldigt kul:). Sen har det varit lunchmöte samt möte på park biograf som vi hyrt inför ett event. Så mycket att göra.

Sen har jag städat, handlat och bakat. Ska ha lite gäster här i morgon när jag fyller år, hela 24 år..lite smått panik! Aja, man får försöka ta det med en klackspark, men tiden bara springer förbi..fattar ingenting.

Var på mitt första lifetimemöte igår också...var väll okej, ingen från min gamla grupp, och vi var bara sex stycken där. Trodde att lifetime bara var en gång i månaden, men det är ju varannan vecka. Vilket innebar att jag missade två möten förra månaden, men men.

Nu ska jag väll ta det lite lugnt..Ringde och grattade min kusin nyss, han är 364 dagar yngre än mig;)..lite kul:). Av mina 7 kusiner, är hans födelsedag jag verkligen kommer ihåg..inte konstigt kanske, vi har firat många födelsedagar ihop.

Ska väll fixa lite till här innan det är dags att sova.

Hoppas ni har det bra.

Kramar.

9 kommentarer:

Fidde sa...

Grattis på födelsedagen Anna, hoppas att dagen blir underbar, klart du har mitt stöd..=)

Hur mår du?

kramis Fidde

Hanna sa...

Grattis på födelsedagen!!! Hurra hurra, hoppas att du firar ordentligt nu. Kram

Linda sa...

Hej gumman,

Hoppas din födelsedag blev lyckad!! STORT GRATTIS.

Kram kram L

Hanna sa...

Hej vännen, väntar på uppdatering : / hehe

vet att det kan vara svårt att hinna med när man har fullt upp. Men man vill ju veta hur du har det = )

hoppas du har en underbar helg.
Kram

Emma sa...

Grattis i efterskott!!! =) Hade du en bra födelsedag?

Sorry att jag uppdaterar så sällan, vet faktiskt inte varför det aldrig blir av..försöker bli bättre=)

Jag skulle också ha börjat på mina lifetime möten nu men jag har inte hört något från dom :S när jag flyttade ner hit så skulle dom snacka med XV i GBG om ja kunde byta dit men sen har jag inte hört något mer från dom :S hel skumt! och ändå får jag betala liksom :S men ska ringa å snacka med dom..

Allt bra annars?=)
Kramar!

Fembarnsmamman sa...

Vad duktig du är som gått ner så mycket! Jag håller på och väljer mellan itrim och xtravaganza. Vad tycker du om xtravaganza?

Januscha sa...

grattis till din viktminskning,så himla duktig!!! själv har jag precis startat xv och är bara på nin 10 dag så jag hoppas att jag klarar av de.....skönt och läsa om andra som lyckas! =)

Fidde sa...

Hej gumman...

Nu har du försvunnit igen har något hänt...*orolig*

Kramis Fidde

Linda sa...

Var tog du vägen gumman?
Saknar =)
Om du vill läsa hos mig så krävs lösenord nuförtiden... maila om du vill ha....
someonespecial606@hotmail.com

kram Linda