CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

måndag 5 oktober 2009

Måndag

Ja då var det en ny vecka igen...praktik som vanligt och var på väldigt bra humör idag. Vad kul, saker gick smidigt idag vilket var skönt:)...Direkt efter praktiken drog jag till mamma som satt på ett ställe här vid mariatorget och fick hair extentions. Så hon och hennes kollega satt där med ett glas vin och blev ompysslade av två tjejer..sjukt snyggt blev det! Jag har velat gjort det själv under många år, men det är ju dyrt! Men de här gjorde det till väldigt bra pris faktiskt! De både flätar och syr, så det är dubbelt arbete så det är jättebra gjort. Mamma och hennes kollega Anna blev döläckra med så fint hår..de hade rullat hela håret också och det var riktig holywoodlook..haha de borde ha gått ut och festat när de var så snygga, men men, en måndag kanske inte lockar riktigt. Tjejerna som jobbade där var jättetrevliga också, verkligen...de pratad och pratade och var så glada och utåtriktade. Var trevligt, blev kvar i 1.5 h nästan..hade tänkt stanna en kvart från början;)..hade köpt med gladiolis till mamma också som jag vet att hon gillar, så hon blev glad=). Det är så fint med det nu på höstkanten=)..har såna här hemma med, men ska köpa nya i dagarna.

Annars kom jag hem här strax efter 19 och hade middag med Jonas, och ett nytt avsnitt av Entourage hade kommit..toppen!! MEN det var sista avsnittet på säsongen..herregud, hur ska jag klara mig till nästa? Jag hoppas innerligt att det kommer ett nästa! Men det blir nog inte så många fler säsonger är jag rädd:(.

Det har varit en lugn kväll i övrigt, är sjukt trött! Så ska nog sova snart, höll på somna strax innan 21 efter jag tog min dusch..skönt om man kan somna i tid och få sömn..ska på en föreläsning som börjar 08.15 i morgon och frukost börjar 07.45, så blir tidig uppgång i morgon.

Hoppas ni haft en härlig dag iaf!:)

Kramar

0 kommentarer: