CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 24 juni 2009

Dag 153

Tidig tidig onsdagsmorgon är det just nu och här sitter jag på jobbet och väntar på att jag ska få gå hem snart.

Vi åkte ju ner till västkusten i onsdags morse, och jag hade en jättetrevlig långhelg med mycket vänner, god mat, god dricka, underhållning och framförallt BRA VÄDER!! Vi hade fantastiskt väder, de hade sagt att det skulle bli regn så det var vi inställda på. Men vi hade bara helt fantastiskt väder. Så det var jättekul, bad blev det för några också. Så det var en väldigt lyckad helg. Får väll se om det blir midsommar på samma ställe nästa sommar, skulle jag verkligen inte ha något emot. Bortskämt med en pojkvän som har hus där.

Annars gick jag på jobbet igen i måndags kväll och jag går av på fredag morgon. Så jag får vara ledig i helgen, så blir väll till att hitta på lite saker då.

Annars har det inte hänt så mycket. Ska väll försöka komma igång här och ta tag i mig själv. Att det ska vara så svårt nu när sommaren är här. Ja det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig här i sommar med mig själv, men jag skulle velat komma i mål till i januari iaf då det gått ett år. Så är ju ett tag kvar. Men jag har en del att bli av med fram till det att jag åker till Thailand, och det är ju för tusan snart också. Bara 1.5 månad kvar, och den tiden kommer springa iväg. Så nya tag nu!

Jag är så fruktansvärt trött, läängtar hem till sängen och skön sömn. Ska bli såå härligt:).

Hoppas ni alla haft en jättetrevlig och härlig midsommar!

Såg att det var många som skulle ta nya tag, då gör vi det tillsammans. Min start från och med i kväll. Skriver i kväll/natt och beskriver hur första dagen gick.

Många kramar till er tappra viktkämpar!

1 kommentarer:

Linda sa...

Kram på dig med gumman!
Jadå midsommar var fantastisk, 4 singeltjejer i en stuga, god mat o vin :-)
Kolla mina bilder i bloggen!
Japp jag ska köra en vecka nu sen blir det uppehåll 4 dgr o sen ska jag försöka köra 2 v tills jag börjar min semester. VI MÅSTE FIXA DET NU!!!
Kul att höra från dig igen!

krambanan