CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

fredag 26 juni 2009

Rest In Peace Michael Jackson

Tragiska beskedet som jag läste nu på aftonbladet och expressen, det kom precis ut att Michael Jackson är död. Så förskräckligt tragiskt måste jag säga, alla visste att han var sjuk osv, men ändå trodde man inte att han skulle gå bort vid så tidig ålder trots allt man läst och hört. Jag trodde inte heller att jag skulle beröras så mycket som jag precis gjorde av hans bortgång.

King Of Pop, det var han verkligen! Ingen kan ta ifrån honom det han uppfann, han var ett riktigt geni och alla efter honom har haft honom som inspiration.

Han har inte haft ett lätt liv, och det vet alla. Jag hoppas han har kommit till ett bättre ställe och fått sinnesfrid nu.
Tankarna går med hans familj och barn.

En hel värld sörjer!



0 kommentarer: