CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 1 juli 2009

Dag 159

Idag är det tisdag, eller ja onsdag blev det precis. Mitt sista pass för denna passvända, så går av i morgon bitti. Ska bli riktigt skönt och vara ledig fem dagar. Blir ingen sömn efter jobbet, utan hem och byta om för att ge mig ut på en båttur med mina föräldrar. Ska bli jättetrevligt! Hoppas jag känner mig pigg bara!:).
I eftermiddags när jag vaknade så blev det invägning och mätning, så nu är det två naturdiet om dagen och ett lättare mål mat. Så idag ska jag äta en sallad. Känns bra. Börjar på -16.3 kg..så nu ska jag försöka bli finare till Thailand. Får se hur många kilon jag lyckas få bort tills dess. En lite dryg månad har jag på mig då:).
Annars händer inte så mycket, men många av mina planer som skulle bli av nu i juli ser dessvärre inte ut att bli det. Helgmässigt är jag bara ledig denna kommande och nästa, och det var en massa inplanerat med olika människor. Men folk har fått förhinder, så vi får väll se om det hinns med innan sommaren är slut. Blir så när man har ett annorlunda schema, 4-5 schema. Men så kan det vara, folk är lediga på helgerna och jag jobbar många av dem. Men det ordnar sig nog.
Det var ännu en dag med såå fint väder, synd att man gick misste av den på grund av jobb. Men jag hoppas att det håller sig lika fint de kommande fem nu när jag är ledig. Men det såg ju lovande ut:).
Får se om jag måste ta mig ett besök till läkaren här i dagarna också, har jättekonstig magsmärta som jag haft i flera veckor nu. Men den har blivit ännu tydligare och värre, tänkte först att det bara var en liten period, jobbigare mensvärk än vanligt eller liknande. Men smärtan är så annorlunda från vad jag känt tidigare. Pendlar mellan höger och vänster sida, ovanför naveln och ibland får jag som krampattacker i magen som gör såå sjukt ont och håller på i ca fem minuter åt gången innan de avtar. Men jag är inte en sån person som går till läkaren direkt, utan jag väntar verkligen tills det är smärta och konkret. Tänker alltid att det säkert inte är någonting, det är väll på både gott och ont det antar jag. Kanske är magkatarr? Vet inte, men jag har lätt för att stressa upp..väldigt negativt som jag tränar på..men det tar tid..vi får väll se vad som händer.
Nej, ska väll återgå till mitt jobb!
Kan fortfarande inte förstå det som inträffat!
STOR KRAM

0 kommentarer: