CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 7 juli 2009

Dag 165

Då var det måndag natt, jag börjar bli ganska trött här på jobbet och längtar hem till min säng. Men några timmar till får jag dras här. Känns som jag haft otur med lite av varje i kväll, men det blir så vissa dagar. Annars var det ju en väldigt lugn ledighet, hände verkligen ingenting. Men det var sömnen som var med och påverkade det mycket tyvärr, fick verkligen sömnrubbningar. Men ska bli bättre till nästa ledighet hoppas jag.
Jag ska väll ge mig på nutriletten i morgon, nästa arbetspass alltså. Men fortfarande har jag inte bestämt mig hur jag ska göra med maten än. Men jag kanske ska testa med enbart naturdiet, men usch vad jag hatar att inte få tugga. Det handlar ju om att uthärda och stå ut, men att inte få tugga är inte min grej alltså. Men som sagt, vi får la se;). Vill ju verkligen ner i vikt nu, är så trött på att stå still där jag är just nu. Thailand närmar sig också, dagarna går så fruktansvärt fort..man får lite ångest nästan..Men vi ska klara av det, vi bara ska det! Så det så!
Hoppas ni i övrigt haft en bra måndag med bra start på veckan.
Många kramar

0 kommentarer: