CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 22 juli 2009

Dag 181

Då var det onsdag, och jag var uppe med tuppen i morse, nämligen klockan 07...haha, helt sjukt..jag går aldrig upp så tidigt i vanliga fall..gick och la mig gjorde jag vid 21 igår för höll på somna i soffan, 21.30 sov jag som en stock. Och så vanligt brukar jag inte gå och lägga mig då jag i vanliga fall är en nattmänniska och går och lägger mig väldigt sent..men detta är ju bara positivt..ska ju jobba natt från fredag så då byter jag tillbaks till den dygns rytmen..men får försöka vända tillbaks sen när jag går av;).


Jag och mamma hade förövrigt jättetrevligt igår..hon hade köpt med massa färska grönsaker, jordgubbar, bigarråer och massa gott. Så gjorde vi en jättehärlig kycklingsallad med baguette, lite vitlöksdressing och hade så mysigt. Vi var väldigt trötta dock båda två, jag gick upp 05 och mamma hade varit vaken sedan 04..men mysigt var det!

Sedan idag då så åkte jag hem till mamma och pappa och lånade en bil, tog med mig lillebror och hund. Niklas (bror) klippte gräsmattorna, jag bakade rabarberpaj och lagade lunch. Mormor blev så glad över att vi var över. Fint soligt väder var det också, så vi kunde sitta ute och mysa. Efter att ha varit där i några timmar blev det en tripp och inhandla massa naturdietshakar och lite mer grönsaker..sedan hem. Väl hemma var jag helt död! Pallade ingenting i princip, hade tänkt och träna..men jag orkade verkligen inte..och har haft sjuk träningsvärk i magen hela gårdagen och idag. Så kanske ska vänta tills i morgon igen. Så var en jättelugn eftermiddag och sedan kom Jonas hem.

Mamma har kommit fram till att jag har magkatarr i alla fall. Jag har såå ont i magen så många gånger under dagarna. Haft detta i över en månad nu. Så vi ska väll försöka behandla detta nu och se om magen reagerar på en liten behandling. Så jag hoppas på detta! För inge vidare att ha så kul som jag haft. Igår när jag tränade kondition så kändes det också som om hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen på mig, hade verkligen ont...Så det och min huvudvärk, spänningshuvudvärk plus magvärk är ett stort tecken på stress. Så jag måste verkligen arbeta med att dra ner på min undermedvetna stress och ångest över min situation. Jag förstör mig själv. Men det är oerhört mycket arbete. Önskade bara att all denna ångest och oro bara kunde försvinna och man bara startade om på nytt..men så är det dessvärre inte!

Fick en award av Lena idag, blev så glad! Det var kul, blev man uppmuntrad av det också:).
Jag i min tur ska skicka detta vidare till sju stycken egentligen. Men det är sex stycken bloggar som jag verkligen följer, och då är Lena inräknad som jag fick denna av...de som är kvar då är:




Jag ser inte vad det står längst ner, men som Lena skrev så är det säkert något fint:).

Jag är jättetrött nu, och ska gå och lägga mig på stört. Halvsomna i soffan för en timma sen. Kanske man kommer upp i tid i morgon också. Och då ska jag ju till XV, vi får se hur det går.

Hoppas det är bra med er alla!

Många kramar!

2 kommentarer:

Lena sa...

Jag har fått reda på att det står "bloggpersonlighet". Ha en bra dag, nu drar jag till Malmö!! Kram

Emma sa...

Hej gumman!!!
FÖRLÅT för att jag inte har varit inne och bloggat nåt eller kommenterat överhuvudtaget.. har bara inte mått så bra på sistone :/ Ska ta och läsa ikapp allt jag har missat nu & försöka få ihop ett blogginlägg själv, men jag hoppas verkligen att allt är bra med dig iallafall! :)
TACK för awarden föressten!:)
KRAMAR!