CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 30 september 2009

Onsdag

Ja då har halva veckan gått igen, förstår verkligen inte alls vart tiden tar vägen?!..Hösten är här, sommaren lämnade oss lika fort som den kom..samma sak som alla andra år.

Var hemma idag också, förkylningen sitter i fortfarande men tack och lov har jag inte haft någon huvudvärk idag. Skönt efter att ha haft det i en vecka. Känner mig bättre nu iaf, så i morgon ska jag tillbaks till praktiken.

Har försökt få lite plugg gjort idag också, inte så mycket som jag önskat. Men lite iaf. Får avsätta mer tid i helgen till plugget. Ska försöka i alla fall;).

Ne, nu ska jag fortsätta se på idol:).

Hoppas ni haft en bra dag.

Kramar.

2 kommentarer:

Fidde sa...

Hej gumman...ja jag vet sånt är inte kul...morr.. men jag fick tvättat i morse i alla fall...

Jag körde helfart 10 dagar o sen halvfart o nu kör jag helfart o i helgen blir de halvfart o sen så blir de helfartet igen de funkar bra...=)

Ja jag vet man har ångest, men de försvinner sen du kommer någon dag vaknar upp o så bara nej nu går jag in i den hehe...

Jag tror på dig...ja hurtig vi är 3 stycken som går...härligt...

kram

Linda sa...

Hej Anna,

Vad roligt tt höra ifrån dig. Jag har legat totaldäckad i influensa i veckan så har inte kollat runt i era bloggar så mkt.
Ångestens drottning är jag... fy tusan.
Jag kör halvfart nu o det funkar ganska bra tycker jag, jag står still mest, men får väl acceptera att det är så just nu...

kram kram kram