CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

söndag 4 oktober 2009

Kom iväg...

Ja jag drog iväg och tränade..hade sån ångest och kände bara att jag satt här och deppade över min livssituation..och jag tänkte bara att ska det hända något så måste jag börja i någon ända..så jag satte igång massa musik och taggade igång mig själv och Jonas (som skulle iväg på middag och bowling med klasskompisar)..och sen drog jag och körde spinning och core..det var verkligen skönt..göra av med min negativa energi...jag brukar dock inte klaga på volym under pass, tycker det är härligt med hög musik..men på spinningen idag var det SÅ högt, satt nästan vid högtalaren..kunde inte slappna av riktigt, sen ville jag dock inte säga ngt och förstöra för andra..men händer det fler gånger får man väll säga till..man ska ju inte behöva få ont i öronen. Tråkigt bara för jag gillar verkligen när det är drag..men men, kanske var en engångsgrej att det var så högt..är fortfarande förkyld med, så kanske påverkade att hörseln är lite känslig..men men:)..är glad att jag gick, och nu ska jag hålla i det!

Kramar, Anna

2 kommentarer:

Lena sa...

Köp såna där musik- och simproppar som finns på apoteket för 30 kr. Jag har såna när jag simmar och kör våtväst, hör fortfarande musiken och vad folk säger, men det dämpar jättebra!! Rekommenderas :) Kramar

Hanna sa...

hej tjejen, va duktig du är som kör igång med spinningen. Beundrar folk som orkar med spinning. Inte min grejj = )

Ha det gott
KRAM